Ara
Kapat

Yalıtımın Lider Markası İzocam, İlk 8 Ayda Hedeflerine Ulaştı

Yurtiçinde ve yurtdışında başarı çıtasını yükselten yalıtımın lider markası İzocam, 2023 yılının ilk 8 ayı itibariyle satışlarını yüzde 50 oranında artırarak hedeflerine ulaştı.

Tüm yalıtım ürünlerinde %23 pazar payı ile sektör lideri olduklarını belirten İzocam Genel Direktörü Murat Savcı, “İzocam, 58 yıl önce Türkiye’de, sadece yalıtım ürünü üretmek amacıyla kurulmuş ilk firmadır. Kurulduğumuz günden beri ürün kalitemiz, çevreye saygılı üretimimiz, yalıtım bilincini geliştirmek için yaptığımız çalışmalar ve uzun yılların deneyim ve tecrübesi ile pek çok alanda elde ettiğimiz başarılarla birlikte ISO ilk 500’de daima yerimizi almaktayız. Bu yıl da ISO 500’de yer alan tek yalıtım şirketi olmanın gururunu yaşamaktayız. Türkiye’nin en büyük yalıtım ürünleri üreticisi olarak, 2023 yılının ilk 8 ayını değerlendirdiğimizde hedeflerimize ulaşma anlamında çok başarılı bir yıl geçirdiğimizi belirtmek isterim. Geçen seneye oranla satış rakamlarımızı %50’nin üzerinde artırdık. Miktarsal olarak ise özellikle Tekiz Sandviç Panel, Camyünü, Taşyünü, XPS ve EPS ürün gruplarımızda, çoğunlukla tam kapasite üretim yaparak ürün grubuna göre %20 ile %50 arasında değişen artışlar sağladık. 2024 yılında da değişen piyasa koşullarında doğru ihtiyaca doğru çözüm geliştirme hedefi ile Ar-Ge çalışmalarımız sayesinde daha ekonomik ve yüksek ısıl konfor sunan ürünleri piyasaya sunmayı hedeflemekteyiz” dedi. Yurtdışı satışlarda da yeni pazarlar yaratarak büyümeye devam ettiklerini vurgulayan Murat Savcı, sözlerini şöyle sürdürdü: “2022 yılında 56

ülkeye 150’nin üzerinde bayi ve müşterimiz ile binalarda, sanayide ve tesisatlarda kullanılan 770.000 m3 yalıtım malzemesi ihraç ettik. Türki Cumhuriyetler, Afrika, Balkanlar, Asya ve Orta Doğu’ya ihracat faaliyetlerimizi aralıksız devam ettiriyoruz. İzocam, özellikle Orta Doğu ve Balkanlarda tercih edilen bir marka. Orta Doğu iklimlendirme pazarının en önemli üreticisi konumundayız. İhracat satışlarımız tüm ciromuz içinde yaklaşık %20’lik bir paya sahip. Bu oranı artırma hedefimiz ile yeni pazar arayışlarımıza önümüzdeki aylarda da devam edeceğiz. BDT ülkelerinde ise tanıtım faaliyetlerimizi artırmayı hedeflemekteyiz. Mevcutta yer aldığımız ülke pazarlarında bayi ağımızı genişletirken, potansiyel olarak gördüğümüz ülkelerde de yeni satış noktaları kurmak için çalışmalarımızı sürdürmekteyiz.”   

Paylaş