İstanbul Maltepe’de yer alan Genel Müdürlük ofisimizin duvarları ve toplantı odaları şirketimizin genel stratejisi ve kurumsal tutumlarımız ışığında yenilendi.
İzocam olarak, attığımız her adımın arkasında stratejik ve bilinçli kararlar yatıyor. Bu bakış açısıyla yaptığımız çalışmaların arkasında gururla durduğumuzu anlatan “Arkasında İzocam var” sloganını ofisimizde de kullanmak istedik. Web sitelerimizde, sosyal medya hesaplarımızda ve reklam kampanyalarımızda kullandığımız bu sloganı, stratejimizde yer alan konular üzerinden çalışma alanlarımızdaki duvarlarımıza yansıttık.
Genel Direktörlüğün yer aldığı alandaki kapı “Arkasında İzocam var” sloganı ile ziyaretçileri karşılıyor. Çalışma alanlarımızda ise dev projelerin, sürdürülebilir yarınların ve 1965’den beri ‘Arkasında İzocam var’ diyerek misyonumuzu hem biz hatırlıyoruz, hem de ofisimize gelen ziyaretçilerimize misyonumuzu anlatıyoruz.
Toplantı odalarımızın konseptlerinin arkasında ise Tutumlarımız yer alıyor. 2018 yılında lansmanını yapmış olduğumuz ve hepimizin iyi bildiği İzocam Tutumlarını daha çok içselleştirmek için toplantı odalarımızın isimlerini tutumların ana fikirlerinden çıkarak oluşturduk. Türkçe ve İngilizce olarak söylenmesi kolay kelimeler seçmeye ve Tutumlarımızın ifade ettiği renkler ile canlılık katmak istedik.
Bu kapsamda,
EMPATİ odası; şirket stratejimizin kilit hedeflerinden olan ‘Müşterimize Yakınlık’ tutumunun temel felsefesine dayanıyor. Turuncu Renk seçimi, önceliklendirilmesi gereken, dikkat edilmesi gereken ve anlaşılmaya ihtiyacı olanı temsil ediyor. İzocam çalışanlarının empati kurma yeteneklerini geliştirmesi, kendini müşterinin yerine koyarak hareket edebilmesi hatırlanması gereken tutumlarımızın başında gelmektedir.
MOZAİK odası; farklılıkları kabul etmeyi hatırlatan, takım ruhunu oluşturmak için herkesin ve her kültürün bir arada olmasının önemli olduğunu ifade eden ‘Açık ve Kapsayıcı Bir Kültür’ tutumundan türemiştir. Mavi renk ana renklerden biri olup birçok farklı ve çeşitli renkler üretilmekte olması kurumun farklılıklara ve çeşitliliğe olan pozitif bakışını yansıtmaktadır.
REFORM odası; kutunun dışında düşünmeye, orijinal olmaya ve yeni çözümler deneyerek gereken alanlarda reform yapmaya teşvik eden ‘Yenilikçilik’ tutumunun ifadesidir. Turkuaz, değişimin ve yeniliğin rengi olarak kullanılmaktadır.
FOKUS odası; kendi şirketimizmiş gibi sonuç odaklı çalışmayı, performans ve sonuç odaklı olmayı hatırlatan ‘Girişimcilik’ tutumundan türemiştir. Yeşilin güven ve işbirliği rengi olması sebebiyle kullanılmıştır.
SPRINT odası; eylemlerde ve zihinde hızlı olabilme becerisini, proaktif olmayı ve hızlı davranmanın ifadesi olan ‘Çeviklik’ tutumunu hatırlatmak üzere yapılmıştır. Sarı hızlı ve pratikliği, hemen fark ettiren etkiler yaratmayı temsil eder.
BALANS odası ise; iş ve özel hayat başta olmak üzere günlük hayatımızı doğru planlayarak dengede kalmayı, dengeli çalışmayı hatırlatmak için tasarlanmıştır. Nötr olmayı simgelediği için renk kullanımı yapılmayan bu odada dengelenmeye odaklanılmıştır.